>I love…!

>Jeg er faldet pladask for Yolanda Be Cool med We No Speak Americano – virkelig cool nummer og rigtig fed video, som i øvrigt er editeret af Pink louder. Den har muligvis potientiale til at blive rimelig irriterende at høre på efter repeat et par gange, men virkelig cool i begrænsede mængder.

Hvad siger I derude? Er jeg den eneste der er hooked?
I får også lige en dagens fra i går. Var til middag hos min kæreste forældre sammen med hans søde niece og nevø. Vejret var ikke fantastisk, men dog til at man kunne hygge lidt i haven – derfor det finde billede i det grønne. Jeg er lidt luren på den hvide blazer, den er jo meget moderne, men ved ikke helt om det er mig – hvad synes I?
Blazer: Designers Remix, tørklæde: Nué Notes, top: Won Hundred, jeans: Won Hundred, ballerinaer: Pretty Ballerinas
Frk. L

Skriv et svar

