>New in: Mine varer fra Nué

>Så er mine varer fra Nué landet og uh hvor er de bare fine! Og alle tre ting passer perfekt – lucky me! Jeg tror at jeg skal have en af kjolerne på i morgen – hvis altså DMI har ret i at det bliver FANTASTISK vejr igen i morgen. Skal godt nok læse hele weekenden, men det kan man jo sagtens gøre i fin sommerkjole.

Den fine rosa kjole fra Nue – perfekt til sommer (men kræver vist en smule mere farve!).
Halskæden er min hjemmekreerede, som i stedet er bundet med et kort silkebånd.
Halskæden lukkes med en fin sløjfe i nakken
Kjolen i sort med den lækre læservest over. Halskæden er en ældre – også hjemmekreeret – model.

Er der andre derude der har været på udsalg hus Nué – eller gjort fantastiske fund andre steder?

My order from Nué just arrived and it all fits perfectly! The necklaces are both designs by moi and I think they bring certain elegance to the otherwise casual dresses.


Frk. L

Skriv et svar

