>We love SHOE SHI BAR

>

Jeg har tidligere skrevet om min svaghed for SHOE SHI BAR’s smukke og prisvenlige designs, og nu er jeg altså faldet pladask for dem igen. Når en ny sæson står for døren, følger kollektionerne jo, og disse lækre kilehæle er lige kommet ind ad døren hos Starfashion. De er de eneste, som allerede nu har modtaget de lækre nye styles, som først vil komme i alle de andre butikker om en uges tid. De skønne ankelstøvler med kilehæl og lynlås på inder og yderside fås både i nubuck og imiteret ruskind, og prisen er sølle 399,- (og så sender de gratis til hele landet!).       

Støvlerne er virkelig lækre og meget anvendelige (kilehælen er perfekt til alle dem, som normalt ikke kan holde til en hel dag i høje hæle), og passer perfekt ind i min efterårsgardarobe.

The new SHOE SHI BAR collection is perfect for the fall – we love the look, the practicability and the price! 

Frk. L

2 responses

  1. Ea Malthe

    Hej frk. Jensen :) jeg er simpelthen helt forelsket i disse kilehæle stiletter men kan simpelthen ikke finde dem på det link du har lagt op.. Har du måske et andet link eller en anden ide til hvor jeg kan finde dem :-)?
    Mvh Ea

    juli 19, 2012 kl. 7:30 pm

    • Hej Ea,

      Som du kan se er indlægget af ældre dato, og jeg tror desværre ikke at modellen er tilgængelig mere :( Men forsøg evt. at søge på Shoe Shi Bar og se om de skulle have et par tilbage et sted, eller et lignende par i deres kommende efterårs kollektion.

      Frk. N

      juli 26, 2012 kl. 8:56 am

Skriv et svar

