>The most beautiful prints

>

Jeg er normalt meget glad for min sorte og enkle stil, men jeg må nok indrømme, at jeg har forelsket mig hovedkulds i de smukke mønstre, som A/W10 er fyldt af. Farverne er stadig enkle og afdæmpede, og samtidig giver de virkelig noget til et outfit. Mønstrene er naturligvis altid smukke til ensfarvede jeans/jakker/strømper, men jeg er også ret vild med at sammensætte de vilde mønstre med enkle striber. 
Efteråret er fyldt med masser af smukke mønstre i mange forskellige prisklasser, så det er bare om at finde det aller smukkeste mønster derude. 
Normally I’m a big fan of plain black, but this fall there are so many beautiful prints in the most delicious and played down colors. All you have to do is pick one ;)



Frk. L

Skriv et svar

