>Woollen winter wonders

>

Som vinteren og den dertilhørende kulde nærmer sig (vi har lige haft den koldeste september i årevis – siger det bare!), får man jo lyst til at svøbe sig i uld (og aller helst cashmere) fra top til tå. Men selvom strikken for alvor har indtaget catwalken i år, så er det måske alligevel lige i overkanten…? Her er i hvert fald nogle af mine yndlings (uld)items denne vinter – og nogle af dem har allerede fundet vej ind i mit skab.
Men kan uld være sexet? Ikke ifølge min kæreste. Men det varmer og er dejligt i kulden, og her er i hvert fald nogle rigtig fine ting – sexede eller ej!

Frakke i 80% uld fra BZR til 1.799,-
Jeg er vild med det lidt maskuline militærlook – et godt modspil til mit foretrukne feminine udtryk.

Boucle jakke i 45% ren ny uld fra Humanoid til 1.899,-
Jakken er enkel, klassisk og perfekt til både arbejde og under min sorte kappe.





Lækkert tubetøklæde i 100% cashmere(uld) fra Alexander Wang til 1.710,-
Jeg har også set et der ligner fuldstændig og er i cashmere i COS til 390,- men jeg kan simpelthen ikke finde en billede!

Skøn og enkel hue i 100% cashmere(uld) fra Alexander Wang til 1.500,-
Igen har COS lavet et rigtig fin model (som ligner denne til forveksling og også er i cashmere) til 250 kr., men COS og deres billeder er altså ikke mine venner – kan simpelthen ikke finde rundt i dem!

As the cold and dark danish winter is coming up I want to wear wool frome head to toe – maybe not the most sexy look, but nice and warm. Here are some of my wool favorites…!   



Frk. L

Skriv et svar

