>It’s what’s on the inside that counts

>Jeg er virkelige en sucker for lækkert undertøj, så da jeg så dette fine sæt fra Monki i mit nye Costume, som faldt ind af brevspræken i går, kriblede det helt i mit shoppinggen.

Her er nemlig striber og små blonder, og så ellers ikke så mange andre dikkedarer, sådan som jeg bedst kan lide det – og så er prisen endda også fantastisk: 160 kr. for hele sættet – det kan man da lige overkomme.

I love nice underwear and this lovely set from Monki is exactly my style, stripes and laces and nothing more – and I can’t complain about the price either, 160 kr. all in all, it is almost to good to be true. 

Frk. N 

4 responses

  1. >Ihh hvor er det bare fint søde!

    oktober 20, 2010 kl. 9:13 am

  2. >Hvor kan man købe det?

    oktober 20, 2010 kl. 5:53 pm

  3. >Monki har bla. butikker i Lyngby Storcenter på 1. sal og på strøget tæt på Amager Torv :)

    oktober 20, 2010 kl. 6:49 pm

  4. >Jeg har tænkt mig at springe et smut forbi Købmagergade hvor der ligger en Monki lige overfor Illum, har også hørt rygter om at kæmpe Monki i Hillerøds Slotsarkader;)

    oktober 20, 2010 kl. 9:32 pm

Skriv et svar

