>It is like a dream – Lanvin for H&M

>Så er sløret løftet for de første af Lanvins fantastiske rober for high street kæden H&M, og OMG (som de unge siger) de er fantastiske.

Jeg er forelsket i hver eneste model, så hvis bare jeg kan få mine små griske naller i én eller to stykker så er jeg en glad, glad frøken.

Der er ekstraverganza for alle pengene, så håber virkelige at kjolerne er lige så lækre i virkeligheden som de gør her – hvis det er tilfældet, så kender jeg en dame med nogle ordentlige rundsave på albuerne, der gerne slås for at få fingrene i drømmekjolen.

Er særligt glad for den storblomsterede sag og den smukke blålilla elegante cocktailkjole, så den 23. november så vil jeg være at finde i kø foran H&M klar til kamp in the name of fashion.

Kampagnen for samarbejdet er aldeles kreativ, og denne video, der afslører hvad vi fashionistaer har i vente, er efter min meningen utroligt gennemført.

 I am so looking forward to Novmber 23. and the relese of the collection form H&M and Lanvin. I can’t decide which dress I like the most, so as long as I can get one of them I will be happy little lady. 


Frk. N

4 responses

  1. >Spændende:) Måske der gemmer sig en nytårskjole i den samling! Ved I om det også er sko med i kollektionen?

    november 2, 2010 kl. 2:30 pm

  2. >Jeg er faktisk ikke sikker men mon ikke? Personligt krydser jeg mine små fingre for at der vil være masser af fine accessories – og især Lanvins altid smukke smykker ;)

    november 2, 2010 kl. 4:55 pm

  3. >Hej igen :)Så har jeg fundet ud af at der både er kjoler, fake fur jakker, sko, taske og halskæder i kollektionen. Priserne ligger på ca. 1200-1900 kr. for kjolerne og skoene koster 799 kr.

    november 2, 2010 kl. 6:18 pm

  4. >Stanks:)

    november 3, 2010 kl. 7:05 pm

Skriv et svar

