>Outfit classics

>Her lige et par outfit klassikere fra mit klædeskab, som jeg havde iført mig til tirsdagsmiddag med S, der også agerede fotograf i dagens anledning.

Vintage herrehat fundet på svensk loppemarked

Second-hand sko fundet i dejlige genbrugsbiks i Guldbergsgade, de er en tilbagevendende klassiker, da de bare kan bruges til alt. 

Det fine sjal blev fundet for nylig hos H&M og har hængt på mine skuldre siden, det har været dejlig varmt når jeg har siddet over bøgerne. Plus en af favorittaskerne fra Vanessa Bruno Athé – den kan man have alt i, selvom den ikke ser ud af meget.
These are some classics from my wardrobe, my hat found on a flee market in Sweden, my favorite second hand shoes, a lovely shawl from H&M and one of my favorite bags from Vanessa Bruno Athe. 

Frk. N  

2 responses

  1. >Du er meget fin frøken :-)

    november 5, 2010 kl. 8:29 pm

  2. >Mange tak:)

    november 6, 2010 kl. 7:37 am

Skriv et svar

