Kiehl’s maniac

Som I kunne se på shopping indlægget fra forleden, gik udsalgsturen forbi den fine Kiehl’s butik i Magasin.

Jeg har tidligere udtrykt min begejstring for mærket, og siden jeg stod og manglede en fugtighedscreme, tænkte jeg, at det måske var på tide at prøve én fra det amerikanske apotekermærke.

Jeg var så heldig at få fat i en pakkeløsning, som nok netop var kreeret til udsalget.

Denne bestod af en rensecreme som den jeg allerede har (men smart, nu kan jeg have en hjemme og en hos Dansetrolden. En ting mindre at slæbe rundt på), en fugtighedscreme, en natserum, en lille skintonic samt flere lækre prøver på både øjencreme og opstrammende cremer.

Måske lidt tidligt for mit vedkomende, men omvendt – kvinder peaker jo åbenbart midt i tyverne så måske jeg bare skulle komme igang ;)

Jeg må oveni konstaterer, at det ikke er alle mænd som er totalt fraværende fra hvad der sker omkring dem, da jeg i julegave nemlig har fået en fantastisk håndcreme til mine tørre hænder, samt en bodylotion, af den helt geniale slags af Dansetrolden.

Det må generelt siges af Kiehl’s har fået et stærkt overtag i min skønhedsroutine, men jeg kan altså også virkelig anbefale det.

Er der nogen af jer der har prøvet mærket af? Hvad synes I?

I am in love with the American brand Kiehl’s. It has taken over my beauty routines.

Frk. N

3 responses

  1. >Sikke nogle lækre ting, du har fået købt. Jeg har virkelig god erfaring med læbebalsamen. Jeg har også prøvet en dagcreme og øjencreme fra samme mærke, og det føltes virkelig godt. Når jeg engang har brug for en ny læbepomade, så må det gerne være Kiehl's :-)

    januar 3, 2011 kl. 6:36 pm

  2. >Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan Midnight Recovery Concentrate er:-)

    januar 3, 2011 kl. 6:47 pm

  3. >Lullumut: Tak for tippet, den må jeg prøve, det her vejr smadre jo ens læber.Marianne P: Jeg skal komme med en anmeldelse, når jeg har prøvet den lidt bedre af. Men indtil videre synes jeg at effekten er ret fint, min hud virker godt fugtet når jeg vågner om morgenen i hvertfald:)

    januar 3, 2011 kl. 9:31 pm

Skriv en kommentar