>TABLEAUX

>

Da jeg forleden var på vej på biblioteket, gik jeg forbi Stine Kærn Simonsens lille hyggelige indretningsbutik TABLEAUX på Dag Hammarskjölds Allé 33 på Østerbro. Jeg har kigget i vinduet flere gange – og især beundret de utrolig smukke malerier i butikken. Da jeg alligevel have lidt ekstra tid, kiggede jeg ind, og blev kun endnu mere vild med de smukke malerier og tegninger – som Stine selv står bag. 

Nu er i hvert fald én tegning og ét maleri kommet på ønskelisten, og selvom der desværre ikke er så mange, der giver mig gaver i dén prisklasse, så synes jeg faktisk, at de er meget rimelige med priser fra ca. 3.000,- for malerier (lige nu kan man endda være heldig at finde et til -40%) og 1.500,- for en indrammet tegning. 
Lige gyldigt om du går i investeringstanker, eller bare vil inspireres kan et smut forbi TABLEAUX absolut anbefales.

Stop by the beautiful and inspiring interior decoration store TABLEAUX at Dag Hammarskjölds Allé 33 in Østerbro – I especially like the gorgeous paintings and drawings by Stine Kærn Simonsen
Frk. L




Skriv et svar

