Maxi dress – look of the day

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I sidste uge havde min kære søster fødselsdag og i dagens anledning havde jeg derfor iført mig mit nyeste køb – en maxi kjole fra H&M.

Kjolen var det bedste kup. Fandt den på udsalg til kun 100 kr. og den passer perfekt.

Sidste sommer opdagede jeg, at jeg selvom man er bitte lille, ja så kan man stadig godt iføre sig maxikjoler, så derfor har jeg besluttet at jeg i år skal have mig et par stykker.

Synes at maxikjolen er perfekt til både hverdag og fest – både med flade sandaler og tårnhøje stilletter, og denne bliver nok bedre når endnu bedre når jeg får bare en lille smule farve – er godt nok noget bleg.

Frk. N

bloglovin

3 responses

  1. Louise

    Hvor er det bare en smuk kjole :)

    maj 21, 2011 kl. 3:45 pm

  2. Wauw, hvor er du smuk i den kjole! den er virkelig fin :)

    maj 25, 2011 kl. 8:15 am

    • Tusind tak Vibeke, er simpelthen også så glad for den:)

      maj 25, 2011 kl. 9:40 am

Skriv et svar

