Frk.Jensen pipper

Photobucket

Jeg har længe overvejet om bloggen her skulle have sig sin egen Twitter profil. Både fordi jeg synes at ideen om Twitter er ret sjov, men også fordi jeg ofte sidder og i små situationer som jeg synes kunne være sjove at dele med jer, men som omvendt ikke rigtig har kød nok på sig til at danne grundlag for et helt blog indlæg.

Nu er tanken blevet til handling, og du kan finde Frk.Jensens på Twitter – blot søg efter FrkJensensblog eller klik på bloggens Twitter opdates i bunden af bloggen, og wupti så kan du høre mig pippe.

Twitter er forresten også en rigtig god måde at lære jer læsere lidt bedre at kende på. Synes tit at det er rigtig sjovt at læse de mange opdates og retweets (se lige hvor nede jer allerede er med the Twitter lingo) som er at finde der inde. Glæder mig til også at følge jer derinde.

Vi pippes ved.

Frk. N

p.s. Husk at du også kan følge bloggen på BlogLovin’ – det er både nemt og samtidigt en kilde til mange andre blogoplevelser.

bloglovin

Skriv et svar

