Sommer outfit

Photobucket

Solen ude får mig til at drømme om bare ben og luftige skørter, mens jeg sidder bag skærmen og forsøger at få skrevet en eksamensopgave færdig.

Derfor har jeg fundet lidt inspiration på nette i stedet, og her et drømmeoutfit fra Nué’s nye hjemmeside: T-shirt fra Alexander Wang (700 kr.), nederdel fra Lovechild 1979 (800 kr.), taske fra Alexander Wang (3.400 kr.) og ring fra  Trois petits point (300 kr.).

Åhhh bare man havde en million, så kunne man snildt ligne en også.

Hvad drømmer I om der ude?

Frk.N

bloglovin

4 responses

  1. Sko, sko og atter sko:-)

    maj 22, 2011 kl. 9:23 am

    • Åhhh ja sko, dem drømmer jeg også altid om :)

      maj 22, 2011 kl. 9:38 am

  2. Den nederdel er så fin. Har stået og luret på den flere gange. Og jeg drømmer også om sko :)

    maj 26, 2011 kl. 8:33 pm

    • Ja den er nemlig virkelig fin, drømmer også dagligt om at luft sommerbrune ben i den :)

      maj 29, 2011 kl. 1:32 pm

Skriv et svar

