Sunday, sunday

Photobucket

Photobucket

Phweee så blev det søndag igen,endnu en hektisk uge er gået, og jeg har slet ikke fået blogget så meget som jeg vil.

Jeg har jo længe  fablet om at der sker ting og sager i min hverdag som jeg ikke har kunne komme ind på, men nu er det endelig officielt – jeg har fået nyt arbejde.

Det er først i denne uge at jeg har fået sagt op så derfor har det været lidt hemmeligt, da jeg altid helst vil give arbejdsgiver besked før resten af verden bliver inddraget, men nu er det altså endelig ude, og det er virkelig dejligt.

Er allerede startede i min nye stilling og derfor har ugen også været noget hektisk, da jeg har jongleret med to jobs og en eksamensopgave der skulle laves.

Nu er opgaven dog afleveret (og jeg er ok tilfreds med resultatet) og ugen er sluttet med en farverig weekend med firmafest (og samtidigt sidste arbejdsdag, lidt sært) og polterabend med svigerfamilien (også lidt sært – men dog rigtig hyggeligt og festligt).

Derfor har dagen i dag stået på at sove længe, og så rengøring af lejligheden, der virkelig bar præg af en uge hvor hverken jeg eller manden har været meget hjemme. Der er støvsuget, sorteret vasketøj og gjort komfur rent, og nu kan jeg endelig sætte mig ned og lytte til P1 mens jeg blogger og snart vender min opmærksomhed mod den nyeste krimi jeg har fået fingrene i – skønt.

I morgen starter endnu en travl uge, men her vil jeg altså forsøge at få delt lidt mere med jer – om ikke andet kan I få nogle indlæg som er blevet udskudt de sidste par uger.

God søndag til alle.

Frk.N

bloglovin

8 responses

  1. maja

    Spændende – glæder mig til at høre mere om dit nye arbejde.
    Lyder også som en sjov weekend du har haft:)

    maj 29, 2011 kl. 3:17 pm

    • Tak Maja, der skal nok komme massere af røver historier om det nye arbejde i fremtiden :)

      maj 29, 2011 kl. 3:39 pm

  2. Tillykke med dit nye job!

    maj 29, 2011 kl. 3:27 pm

  3. Fedt, tillykke med det nye job :-)

    maj 29, 2011 kl. 3:47 pm

  4. Tillykke tillykke:-) Du fortjener det. Hårdt arbejdende pige!

    maj 29, 2011 kl. 5:48 pm

    • Tusind tak – er helt overvældet :)

      maj 29, 2011 kl. 6:32 pm

Skriv et svar

