Årets første sommerfest

Photobucket

Photobucket

 

Photobucket

Photobucket

Som nævnt så stod fredag på sommerfest på, mit nu gamle, arbejde. Festen var et hit med tre retters menu og dans til cover bands og DJ battle med 70’erne, 80’erne, 90’erne og 00’erne som tema. Dansede amok til gamle og ny hits, hvilke resulterede i noget ømme ben om lørdagen og et lidt tungt hoved efter fri-bar. Farligt når man skal til polterabend.

Aftenens dress bestod af min Won Hundred kjole, som jeg har investeret i i forbindelse med en barnedåb for noget tid siden. Kjolen blev kombineret med mine nye sko fra Bianco (en eksamensgave til mig selv), DIY læderbælte og en skæv, fyldig knold – et nemt og sikkert look som jeg altid føler mig godt tilpas i.

Frk.N

 

2 responses

  1. Du ser rigtig godt ud og lækker kjole:-)

    maj 30, 2011 kl. 12:16 pm

    • Tak Marianne, du er altså altid så sød :)

      maj 30, 2011 kl. 8:57 pm

Skriv et svar

