In the middle of the night

Photobucket

Dette billede tog A af mig lørdag aften/nat da vi trissede rundt i København’s gader og nød sommernatten, med en lille polterabend-pind i øret. Jeg er helt vild med lyset og farverne på billedet. Det minder mig virkelig om regnvåde sommernætter i storbyens gader – en stemning af noget dystert og rent på samme tid – ja ved godt at det lyder underligt, men de to ting gør mig bare på en eller anden måde glad.

Jeg ville egentlig ikke så meget med dette indlæg andet end at vise jer det fine billede, og så huske alle på at nyde sommernætterne lige så meget som dagene, hvilket jo passende kan gøres med Distortion som lige nu fylder Københavns gader med fest og glæde. Det er godt nok fantastisk at vi har fået dette dejlige vejr netop når den står på fest og farver.

God sommernat til alle når vi når der til.

Frk.N

6 responses

  1. Tine

    Hej N

    Smuk belysning og smukt billede!

    Minder mig om stemningen i Christoffer Boes film Allegro – fandt lige hjemmesiden for filmen, kig under galleriet:

    http://www.allegrofilm.dk/Allegro.htm

    Håber, du har det godt :-)

    Knus fra Tine

    juni 2, 2011 kl. 5:41 pm

    • Hej Tine
      Mange tak for rosen, vil straks sende den videre til fotografen. Åh ja fantastisk smuk film og stemning.

      Her er alt vel, håber det samme gælder hos dig:)

      juni 3, 2011 kl. 11:31 am

      • Tine

        Hej igen N

        Ja, den er skøn, den film! Tror, jeg skal se den igen snart. Du har sikkert set Melancholia? Også heeelt vildt fantastiske billeder! Men en noget anden stemning, hehe.

        Ja, tak, alt vel hos mig. Roskilde nærmer sig, så jeg har megatravlt, men det er også ret fedt at arbejde hen imod sådan et kæmpestort arrangement. Måske vi ses?!

        Knus Tine

        juni 4, 2011 kl. 4:27 pm

      • Hej igen Tine :)
        Nej har desværre ikke fået set Melancholia endnu, men den står højt på listen.
        Lyder fedt med Roskilde, kan godt forstå at du glæder dig- jeg kommer dog ikke afsted i år, da de dagen i stedet skal bruges i Paris – en tiltrængt ferie som jeg ser meget frem til :)

        Men du må have en super festival, og så håber jeg at vi ses en anden gang snart :)

        Knus N

        juni 4, 2011 kl. 9:25 pm

      • Tine

        Tak for dét, N, og jeg håber, du får en dejlig tur til Byernes By!

        Ses!
        Knus Tine

        juni 5, 2011 kl. 7:29 am

  2. Louise

    Hvor er det bare et smukt billede!

    juni 4, 2011 kl. 3:52 pm

Skriv et svar

