Sommerspise

Photobucket

Jeg elsker sommermad, da det næsten altid er hurtigt og nemt at lave, og så ligger det let i maven, så man kan spise rigtig meget af det hehe…

Forleden lavede A og jeg en lille nem ret (eller det vil sige han lavede nok det meste, da jeg var enormt træt og totalt sukkerkold efter en hel dags arbejde… duer ikke til en dag uden mellemmåltider).

Retten bestod i alt sin enkelhed af stegt havtaskekæbe, med stegte peberfrugter og løg, og så en let kartoffelsalat med tomat, basilikum og persille, med nem sennepsdressing (mums, my favorit).

Havtaskekæber kan varmt anbefales – de er faste i kødet, men lette i smagen og uden ben, og så koster de ikke de hvide ud af øjnene. Vi fik fem for 100 kr. og det var endda i Super Best, så de kan helt sikkert findes billigere andre steder.

Har I nogle gode sommerretter I kan anbefale her i varmen?

Frk.N

p.s. ville gerne giver jer flere billeder, men photobucket er ikke min ven lige nu, så I må nøjes med dette.

p.p.s. kan se at der er flere der er stoppet med at følge mig på Bloglovin’ hvilket jeg da er ked af, er der noget I savner siden I hopper fra?

bloglovin

One response

  1. Hvor ser det lækkert ud!

    juni 5, 2011 kl. 4:45 pm

Skriv et svar

