Inspiration

Er for engangskyld kommet forholdsvis tideligt ud af sengen i dag, og nyder en rolig morgen, men ordentlig morgenmad og Go’morgen Danmark (ja, ja jeg ved godt at det er noget folkeligt, men jeg elsker nu også det folkelige, det skal Danske Folkeparti ikke have patent på). Nu sidder jeg og finder roen omkring mig, inden det om ikke alt for længe går hu-hej ud af døren igen til en lang dag.

Det er tit når jeg har sådan nogle rolige stunder at jeg sidder og tænker over hvad der inspirerer mig i min hverdag – på min mormor der var den sejeste dame på jorden (tæt fulgt af min mor og søster), på mine veninder der altid er gode at gå til hvis man har brug inspiration til alt fra mad til mænd, og på alle de blogs jeg følger, som er en daglig kilde til inspiration når det gælder en ny frisure eller en sammesætning af tøj som jeg har glemt jeg havde.

Det er godt at lade sig inspirere, og jeg har da også ladet mig gøre til dette indlæg. Min inspiration kommer fra denne fine, fine video som I kan se her ovenfor. Videoen er lavet af min tidligere studieveninde C og hendes kollega, og handler om hvad der inspiration er for mennesker i deres hverdag. I videoen er der brugt 1200 post-its til at vise hvad inspiration er – det er altså mange.

Videoen er et led i en konkurence på C’s arbejde, som afgøres i dag, så et “Held og Lykke” skal I have med her fra.

Nu ved I lidt om hvad der inspirerer mig, så det kunne være sjovt at høre hvad der inspirerer jer?

Frk.N

2 responses

  1. Gy

    Skøn video. Dejlig overspringshandling for mig. Fine billeder og ord på din blog overall. Kærlig hilsen

    juni 10, 2011 kl. 6:36 pm

Skriv et svar

