The one to watch

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Billeder fundet via. Google.

Nogle af jer husker måske min nærmest crush agtige begejstring ved søstrene Olsen, men nu har mit crush bredt sig til endnu et familiemedlem fra Olsen familien, nemlig den hamrende smukke Elizabeth Olsen.

Skønheden, har modsat sine to søstre, et noget sundere udseende, end mange Hollywood stjerner, hvilket gør at det ikke kun er hendes stil der er inspirerende, men også resten af hendes look. Sunde piger er nu bare smukkere hvis du spørg mig.

Den unge (22 år, mine damer) kvinde er lige nu hamrende aktuel i filmen ‘Martha Marcy May Marlene’ som ser utroligt lovende ud, og Elizabeth lader til at være en overvældende dygtig skuespillerinde, så glæder mig til meget til at den rammer de danske lærreder. Er der nogen der ude der ved hvornår måske?

Elizabeth er endnu noget ukendt (i hvert fald sammenlignet med storesøster et og to) men det lader til at sans for stil ligger i generne, for Elizabeths garderobe er bestemt er misundelsesværdig – særligt den smukke kjole (den øverste) som hun bar til Cannes festivalen fornylig, gør mig helt blød i knæene.

Hende her skal jeg helt sikkert holde øje med.

Frk.N

p.s. Måske man skulle overveje at få klippet en god bid af håret og anlægge Elizabeths smukke Cannes Festival frisure?

3 responses

  1. Wow hun er smuk

    juni 11, 2011 kl. 7:31 pm

  2. Virkelig køn pige, og knap så overdrevet som sine søstre.

    juni 12, 2011 kl. 10:46 am

    • Ja hun er meget smuk, og er helt enig Betina, hun er meget mere naturlig endnu de storesøstre.

      juni 12, 2011 kl. 4:00 pm

Skriv et svar

