I skovens dybe stille ro

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Weekenden skulle være gået med eksamensskrivning, men indtil videre har der været lidt mere pinsefest i den end opgaveskrivning, men i morgen der kommer jeg igang (det gør jeg altså).

Nu sidder jeg, noget tømmermandsramt oven på en hel del rødvin i går aftes, og drømmer om kommende tider med sommer og ingen eksamen.
Derfor kom jeg også til at tænke på ferie, og at jeg slet ikke har fået fotospamet jer med billeder fra min og A’s tur i sommerhus for et par uger siden.
Vi havde et par af A’s venner med og weekenden gik med gåtur i skoven, sejltur på søen, fiskning, tordenvejr samt pizza og fisk bagt  i stenovn – meget dejligt.

Ihhh hvor jeg glæder mig til sommerferie, skal godt nok på summer school, men lidt ferie bliver det vel alligevel. Indtil videre er der i hvert fald indlagt en tur til Paris i programmet, og en mere solrig og badeferie-agtigt tur er også i støbeskeen.

Nu vil jeg vende tilbage til cola og naturprogrammer på tv.

Rigtig god søndag til alle – den bedste af slagsen, nemlig den der minder utroligt meget om lørdag.

Frk.N

2 responses

  1. Stine-blondine

    …og ikke mindst at male min lejlighed – har jeg hørt fra pålidelig kilde :-)

    juni 12, 2011 kl. 4:47 pm

    • Det kan du tro at jeg skal – eller bare passe den lille i stedet hehe ;)

      juni 12, 2011 kl. 5:00 pm

Skriv et svar

