Havn og fisk i aftensol

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I torsdags valgte A og jeg at forkæle os selv lidt med en omgang sushi ved havnekanten på Christianshavn. Anledningen var egentlig bare at det er sommer, og at jeg så også lige lå inde med 2 gange værdibeviser til sushi fra restaurant GoAway som jeg havde anskaffet mig gennem et super  sweetdeal tilbud.

Måske kender I allerede sweetdeal, men ellers kan jeg varmt anbefale at I tager et kig forbi. Her kan I nemlig finde gode daglige tilbud på alt fra sushi til ansigtsbehandlinger og ferieophold til en god pris. Der findes jo efterhånden en helt del af disse websteder efterhånden i Danmark, hvilket er super fedt for os studerende, som nok har mere lommeuld en guld i lommerne.

Jeg har over sommeren planlagt mindst en sweetdeal-tur mere. Den går til Nyhavn med højtbelagt smørebrød, mums, mums, det ser jeg frem til.

Frk.N

2 responses

  1. Dejlige billeder! Elsker sushi :D

    juni 13, 2011 kl. 5:58 pm

    • Tak – det gør jeg også :)

      juni 13, 2011 kl. 6:34 pm

Skriv et svar

