Den blå madame

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mens jeg sveder og tasterne, og kærsten terper vildtlære til forestående jagttegnsprøve, holder denne labre larve os med selskab. Kanden kalder jeg, min helt egen moderne version af Madam Blå, og selvom jeg godt ved at det ikke er “hendes” oprindelige navn, og at navnesøsteren ser noget anderledes ud, ja lever hun nu meget godt op til navnet hvis du spørg mig.

Kanden har jeg erhvervet mig ved et lagersalg, for et stykke tid siden, og den har siden flankeret mig ved mangt et eksamensslag, hvor for lidt søvn og tunge øjenlåg bekæmpes med kaffe i rå mængder. Det kan sikkert diskuteres om kaffe er det rette valg i sådan en situation, og egentlig ville jeg også gerne sige at jeg kun drikker urte-te og bare er tiptop sund, men sådan ser verden (desværre) bare ikke ud.

Nu må jeg tilbage til min jongleren med arketyper, karismatiske ledere og ballet drømme – kan I gætte hvem/hvad jeg skriver om ? ;)

Frk.N

6 responses

  1. Black Swan?

    juni 19, 2011 kl. 11:24 am

    • Nej det er nu ikke den jeg skriver om, men måske et godt lille indslag til min perspektivering, tak for det lille tip ;)

      juni 19, 2011 kl. 11:25 am

  2. haha, det var så lidt. Om end tilfældigt :-) Hvad skriver du så om?

    juni 19, 2011 kl. 12:08 pm

    • Hehe… skriver om arketypiske ledere og bruger balletmester Nikolaj Hübbe og den Kongelige Ballet/Balletskole som udgangspunkt…

      juni 19, 2011 kl. 1:00 pm

  3. Ei hvor spændende. Han er der virkelig også noget af en type:-) Du må lige fortælle, hvad du finder ud af!

    juni 20, 2011 kl. 2:06 pm

    • Det skal jeg gøre (selvom det nok er lidt kedeligt og meget teoretisk hehe) :)

      juni 20, 2011 kl. 4:50 pm

Skriv et svar

