Sådan følger du Frk.Jensens

Sidder med eksamen til op over begge øre, så det er ikke det store inspirations-indlæg der bliver lagt for dagen i dag. Til gengæld får I et lille oplysnings-indslag.

Jeg har siden jeg flyttede bloggen fra blogspot til wordpress, kæmpet en hård kamp med html koder og deslige for at få flyttede de gamle Google-Friend læsere med over, samt at oprette en genvej her på bloggen til at blive fast læser.

Jeg har virkelig forsøgt alt, men det vil bare ikke som jeg vil, og nu har jeg givet op (skulle der sidde nogen der ude og tænke “he den kan jeg da hurtigt fikse” så sig endelig til).

Derfor er det dog stadig muligt at følge bloggen med Friend-connect, dog om noget lidt mere besværligt, du gør som følger:

1. Gå ind på dit eget blogger kontrolpanel og find din “Læseliste”

Photobucket

2. Her finder du fanebladet “Blogs jeg læser fast” og scroller ned til du finder knappen “Tilføj”

Photobucket

3. Trykker du knappen så åbner der et vindue hvor du kan tilføje en webadresse. Her indsætter du så denne url: https://frkjensens.wordpress.com/ og trykker derefter “Næste”

Photobucket

4. Herefter følger du anvisningerne på skærmen og wuptii så kan du se alle de nyeste indlæg fra Frk.Jensens på din Google reader liste.

Skulle du synes at det er noget besværligt eller bruger du ikke Google Friend Connect, så kan du også følge bloggen via. Bloglovin’ ved bare at trykke på knappen her:

bloglovin

Sidst kan du også følge mig på Twitter hvor jeg deler mine mere spontane tanker som ikke har kød nok på til et indlæg.

Photobucket

Og nå ja så er der også Facebook og så tror jeg også at jeg er færdig med at være pædagogisk og I er færdige med lytter til min sludren om følgerier.

God dag til alle.

Frk.N

 

Skriv et svar

