Busy Bee

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nøj nogle hektiske dage jeg har haft – eksamens-slutspurt, arbejde og sociale arrangementer, der alt sammen har betydet at jeg ikke har været inde for døren og sidde ned i meget mere end fem minutter adgangen. Det har været sjovt og hårdt på samme tid, og lige nu er jeg godt nok flad.

Sidder i sengen med en sovende Mandse ved min side, mens jeg kigger lidt blogs, stener underligt tv, spiser slik og forsøger at tage mig sammen til at gøre rent.

I aften står den på middag hos et rart og sødt vennepar, og i morgen børnefødselsdag for fuldhammer, inden det igen bliver mandag og arbejde og summer school (hvorfor skulle jeg være så kæk og melde mig til det?), kærestens fødselsdag (har købt en STOR gave til ham hehe) og så blivet det torsdag og flyvetur (hjælp!!!) og  Paris!!!!

I mellem tiden får I her et par billeder fra min Sankt Hans Aften der blev tilbragt iført redningsvest i en kano på Lyngby sø, i særdeles godt selskab. Vi spiste i kanoerne og sejlede om kamp til jeg havde helt ondt i armene, og selvom vi ikke fik set meget bål, så var det en helt rigtig Sankt Hans :)

Frk. N

Skriv et svar

