Go shorty its your birthday!

Photobucket

Fra øverste venstre hjørne: Lækker strik fra Nué Notes, Lille grøntkasse fra Aarstiderne, Appelsintræ, Mega Mussel, Ring fra Line & Jo, Ismaskine fra OBH, Bagesten, Kamerastativ, Drinkssæt. 

Bedst som jeg troede at jeg nu skulle igang med at fejre min meget velfortjente sommerferie, med hvidvin og lange lysenætter, er jeg blevet hamrende forkølet, og ligger derfor under dynerne og forsøger at komme til hægterne.

Efter at have læst alle faste, og knap så faste, blogs igennem, tjekkede alle netaviser, set lidt for mange afsnit af den tacky tv-serie Pretty little liars og pussede næsen rød, kastede jeg mig over at lave min ønskeseddel til min forestående fødselsdag.

Normalt plejer  jeg ikke at kunne finde på noget som helst at ønske mig, men i år har jeg utroligt mange ønsker som alle fint er noteret på min ønskeliste på giftmanger.com (det er altså så smart – kig forbi og blive begejstret ;) ).

Ovenfor har jeg vist et par af min ønsker frem, hvad går I der ude og ønsker jeg for tiden?

Frk. N

5 responses

  1. Fine ønsker, jeg mangler også en masse lækkert til hjemmet :-)
    Jeg er vild med dine Paris billeder, og elsker bare byen.. Jeg må snart dertil igen, håber på en tur i december!

    Hilsen Ditte

    august 8, 2011 kl. 12:39 pm

    • Tak Ditte:) Ja det er en dejlig, dejlig by – krydser fingre for at du får dig en tur afsted i december :) Fin blog forresten, den er da lige kommet en tur på min blog-bogmærke-liste.

      august 8, 2011 kl. 6:04 pm

  2. Fine ønsker :)
    – Har selv både krusene & ismaskinen og er mægtig glad for begge dele!

    Selvom jeg først har fødselsdag om noget tid, er jeg også begyndt at lave ønskeseddel

    august 9, 2011 kl. 12:43 pm

    • Tak Julie, har også selv et par af krusene i forvejen og er så glad for dem at jeg håber at der kommer flere til samlingen :)
      Ismaskinen ønsker jeg mig virkelig også, er helt tosset med særligt lyserød is, som jeg også kan se at du har lavet ;)

      august 9, 2011 kl. 5:01 pm

  3. Pingback: Pink Prinsesse « Frk. Jensens

Skriv et svar

