Pink Prinsesse

Da jeg i sidste uge lå under dynerne med forkølelsen fra helvede, begyndte jeg, efter mange afsnit serier, for meget krimi og ønskeseddelskrivning, på den farlige beskæftigelse der hedder web-shopping.

For nylig skrev den smukke Camille om en fin gave hun havde fået fra det danske mærke Underprotection, og den side var jeg simpelthen nødt til at tjekke ud. Mærket lokker med fashionabelt og bæredygtigt undertøj og da jeg droppede ind på deres side for at kigge nærmere på godterne var jeg solgt.

Siden er fyldt med prinsesse – rock’n’roll inspirerede undertøj, i fede farver, print og modeller, hvilket passer perfekt til min stil hvis jeg selv skal sige det. Var forgabt i ind til flere af modellerne, men siden jeg lige havde fået en gigantisk regning fra varmeselskabet, vendte jeg mig mod udsalgs delen af sitet. Her fandt jeg det yndigste sæt undertøj i min ynglings sorbet-lyserøde farve, og det kunne jeg ikke dy mig for at putte ned i indkøbskurven.

Få dage efter lå sættet i min postkasse, og jeg skal love for at jeg ikke var skuffet. Kvaliteten er top lækker, føles nærmest som silke, og syninger med mere kan man slet heller ikke kimse af.

Sættet er prinsesse-agtigt med små flæser og sløjfer, mens snittet ellers er super enkelt og ret old school, måske lidt pin-up inspireret, hvilket er lige op af min boldgade. Det eneste problem er at jeg nu gerne vil have mere :) Måske jeg stadig kan nå at ønske mig noget til min fødselsdag?

Photobucket

Photobucket

De fine vare kan købes online på mærkets hjemmeside og i flere butikker i København. Med en pris på ca. 500 kr. for et sæt undertøj i top kvalivare så kan jeg kun anbefale det.  Størrelserne er en smule store, så jeg skulle et nummer ned, men dette kan sidens size-guide også hjælpe med, og er der et sted man vil ned i størrelse så er det jo nok netop i noget der skal dække popoen ;)

Photobucket

Frk.N

P.s. Underprotection har IKKE betalt mig for at skrive dette indlæg – er bare totalt vild med smukke bæredygtige undertøj :)

Skriv et svar

