Inspiration – Hjem kære hjem!

Om små to måneder flytter A ind til mig i mini hulen, hvilket betyder at det er slut med damehyble med pink bord og blomsterede stole. Vi har nemlig besluttet at give hytten en total make over (leger ham der Ty fra tv). Det skal jo være vores lejlighed og ikke bare “min gamle” vi skal bo i.

A er så småt begyndt at rykke nogle af møblerne rundt, og vi har da også været en tur i IKEA efter forskellige ting og sager. Men jeg er dog stadig i inspirationsfasen og har efterhånden fået samlet mig en del ting og sager i min “inspirations-mappe” på skrivebordet.

Mange af tingene er jo til store hjem, men jeg elsker at lade mig inspirer af farver, teksturer og tekstiler – og at drømme om en dag at få min egen store herskablejlighed. Drømme skal der jo altid være plads til.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Kilde: Worlds of Interiors

Frk.N

Skriv et svar

