Dream dress

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sidste lørdag var A og jeg inviteret til et fantastisk hyggeligt og fint bryllup hos A’s kusine.
Nogle af jer husker måske at mine kjole overvejelser allerede startede  i april. Den gang så mine bud på en sommerbryllupskjole noget anderledes ud, og da jeg havde fornemmelsen af at jeg måske ville skifte mening inden for fire måneder ventede jeg med min kjole investering, og det er jeg godt nok glad for nu. Tre uger før brylluppet fandt jeg nemlig denne drøm af en kjole.

A og jeg surfede egentlig rundt på ASOS for at finde et jakkesæt til ham, og så kunne jeg ikke dy mig også lige at tag et kig, og pludselig var den der bare.

Har altid drømt om en kjole med masser af strut, men frygtede at jeg ville se meget lille ud, men denne kjole havde den perfekte længde, da den kunne fåes i ASOS’ petit version (genialt koncept). Kjolen er en del af ASOS’ Salon kollektion, som er inspireret af vintage styles, og der er mange ting i kollektionen som jeg gerne ville eje.

Denne kjole er dog DRØMMEN, silke, volume, fit, det hele. Føler mig super tilpas i den og den er så sjov at danse i. Elsker den.

Hvilken kjole er jeres favorit?

Frk.N

p.s. Skoene er forresten et Paris køb fra Repetto – vanvittigt gode at gå i.

4 responses

  1. HVOR ER DU FIN! Den er jo fantastisk:-) Elsker også den kollektion. Irriterende den er lidt dyrere end deres andet tøj.
    Den klæder dig jo virkelig godt!

    august 21, 2011 kl. 8:37 pm

    • Tusind tak, er virkelig også glad for den. Den kollektion er nemlig meget, meget lækker, ville gerne eje den hele : )

      september 10, 2011 kl. 11:34 am

  2. Christiane

    Hvor er du bare super fin! :)

    august 21, 2011 kl. 9:43 pm

Skriv et svar

