Lidt om fravær og ikke mindst en dejlig præmie

Photobucket

Av jeg har da godt nok været verdens mest fraværende blogger den sidste tid, men tiden og lysten til at blogge har desværre bare ikke rigtigt været der.
Hvad det skyldes er svært at sige, måske at jeg har hamrende travlt med arbejde og skole, og kommer sent hjem hver dag, uden at have oplevet noget der er som sådan værd at blogge om. Det kan også skyldes, at jeg til dels selv er blevet en smule træt af at følge blogs, der bare alle sammen handler om det samme.
Nu er det jo sådan at bloggere skal blogge om det og hvad de vil, og ikke mindst blogge for egen og ikke andres skyld, så det er ikke en mavesur bemærkning, men mere en overvejelse, der har fået mig til at tænke over hvad jeg gerne vil med min egen blog.

Men nok om det, nu er jeg tilbage. Det er lørdag og jeg har genvundet lidt energi og bloggelyst efter en rolig morgen med Mads og Monopolet, røræg og en tømmermandsramt mandse.

Nu sidder jeg i mit (snart vores) lille køkken, med kaffe, efterårssol og Tim Christensens album ‘Superior’, som jeg fuldstændig havde glemt at jeg elskede – en cocktail der giver brandgodt humør.

Kirsebærret på toppen af denne weekendglæde er, at jeg har været så heldig at få tre top lækre ting fra Decubal, nemlig en body cream, hand cream og face cream, fra deres meget lækre økoserie, som jeg kan forære væk til en heldig læser.

Som nogen af jer måske husker, så er jeg rigtig glad for den bølge af hud- og makeup produkter, som inden for de sidste 5 -6 år er skyllet ind over markedet. Vi simpelthen er nødt til at tænke på hvad vi smører på vores tynde og sarte hud, der er det eneste filter vi mennesker har fra naturens side til at beskytte resten af vores vigtige krop, ellers kan det være fuldstændig ligemeget med alt de lækre tøj vi hænger uden på.

Decubal er en af de ældste udbydere og ikke mindst forgangsmænd (kvinder?) af netop produkter, der beskytter og plejer, frem for at flyde os med kemi. Og, når de nu også udbyder økologiske produkter, ja så er det ikke så underligt at de ligger på min personlige top tre over brands man bør benytte.

Puhhh en lang sludder jeg kunne lire af der – nu til konkurrencen. For at vinde disse tre lækkerier skal du kære læser, skrive en kommentar, hvor du fortæller lidt om hvilke produkter du sætter aller mest pris på. Det behøver ikke at være Decubal produkter, det kan lige så godt være et eller andet lille hemmeligt  helseprodukt som ingen andre kender og derfor er lidt din personlige hemmelighed, eller et super kendt produkt som alle kender, netop fordi det bare er det bedste.

Photobucket

Photobucket

Det er vigtigt, at du noterer din mailadresse i det dertilhørende felt (bare rolig, det er kun mig der kan se den) når du smider din kommentar, så kan jeg nemlig give vinderen direkte besked når jeg finder en sådan på torsdag den 14.september.

Jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer, og ikke mindst forære denne lækre gave væk.

Rigtig dejlig weekend til jer alle.

Frk. N

9 responses

  1. Sweet… altid dejligt med lækre hudprodukter:-)

    september 10, 2011 kl. 12:10 pm

  2. Du er ikke den eneste der har travlt, jeg kender til alt hvad du beskriver foroven. Sådan er det bare engang imellem.

    :-) Dejlig konkurrence.

    september 10, 2011 kl. 2:34 pm

    • Tak for støtten Bethina, rart at vide at der er andre der har det ligesom en selv, og at der stadig er nogen der ude der følger med på trods af lidt fravær :)

      september 14, 2011 kl. 5:06 pm

  3. Anna S

    Jeg håber du finder ud af, hvilken retning du gerne vil havde bloggen til at gå. Nogle gange er det nok meget godt at overveje, hvilke ting man gerne vil fokuserer på som blogger.

    som kommentar til konkurrencen:
    Jeg har været ret heldig med min hud, og jeg har aldrig rigtig haft de stor problemer med den. Men i det sidste år har jeg haft en tendens til tørre pletter især på næsen. Det er heldigvis blevet meget bedre after at jeg er begyndt at bruge en dagcreme fra Boots organics. Den er ligesom Decubal serien et forsøg på at lave et mere miljø og allergivenligt alternativ. Jeg har også prøvet at bruge ansigtsolie, og her er det Dr. Hauschka, som er min yndlings.

    september 10, 2011 kl. 7:49 pm

    • Hej Anna S
      Ja tror at du har ret, det er godt ind i mellem at overveje hvad man vil med sin blog, så man kan finde fokus lidt bedre – så tror jeg også på at indholdet bliver bedre.

      Kender ikke Boots, men vil da lige tjekke det ud lidt nærmere. Er også glad for ansigtsolie, jeg bruger en fra Kiehls som jeg også er rigtig glad for :)

      september 14, 2011 kl. 5:05 pm

  4. Johanne

    Jeg synes du har helt ret i den kritik af modeblogs. De er for tiden meget ens, og det bliver ikke bedre af, at de alle skal reklamere for de samme produkter. Derfor er jeg også glad for at følge med i din blog, som ikke er en del af de forskellige “blog-klynger”, eller hvad de nu end hedder. I denne forbindelse håber jeg også, at du fortsætter med at blogge, hvad end du vælger at fokusere på i fremtiden.

    Med hensyn til øko-tips er jeg ikke den store ekspert, men har for ikke så lang tid anskaffet mig en natcreme fra Irmas mærke, som jeg synes er rigtig god – Især taget i betragtning af dens pris. Den er uden parfume og parabener selvfølgelig, og den gennemfugter faktisk huden rigtig godt.

    september 11, 2011 kl. 5:54 pm

    • Hej Johanne
      Tak for støtten, er rart at høre at jeg ikke er den eneste der er lidt træt af den ensretning, der er i den danske blogverden lige nu. Det er svært at udtrykke uden at lyde enten mavesur eller småmisundelig, men jeg er egentlig bare mest ærgerlig over at diversiteten og inspirationen bliver mere og mere snæver.
      Jeg lover at blive ved med at blogge, men det bliver kun når inspirationen rammer mig og jeg har noget at fortælle, frekvensen vil nok derfor være lidt svingende – håber dog at du (og jer andre) hænger på alligevel :)

      Lækkert med irma tip – det er altid godt med tips til cremer der er både gode for os og miljøet og prisen stadig er helt og aldeles fin.

      september 14, 2011 kl. 5:03 pm

  5. Kristina

    Jeg syntes din blog er dejlig og hyggelig.
    Med hensyn til cremer, elsker jeg Dr. Hauschkas Rose Day creme og alle produkter fra Lush som man dog kun kan købe i udlandet. De er økologiske men dufter stadig helt fantastisk og er så gode.
    Keep up the good work :)

    september 15, 2011 kl. 6:48 am

    • Tusind tak for de søde ord og de gode tips Kristina :)

      september 15, 2011 kl. 11:20 pm

Skriv et svar

