Decubal vinder

Photobucket

Nu skal alt jo ikke gå op i flæsk og valg, for det er jo torsdag (eller nu er det faktisk fredag – sorry) og jeg har fundet en vinder af den fine – synes jeg – Decubal konkurrence.

Vinderen, som jeg har fundet ved lodtrækning, er Anna S, der har lagt denne søde kommentar og et godt tip:

“Jeg håber du finder ud af, hvilken retning du gerne vil havde bloggen til at gå. Nogle gange er det nok meget godt at overveje, hvilke ting man gerne vil fokuserer på som blogger.

som kommentar til konkurrencen:
Jeg har været ret heldig med min hud, og jeg har aldrig rigtig haft de stor problemer med den. Men i det sidste år har jeg haft en tendens til tørre pletter især på næsen. Det er heldigvis blevet meget bedre after at jeg er begyndt at bruge en dagcreme fra Boots organics. Den er ligesom Decubal serien et forsøg på at lave et mere miljø og allergivenligt alternativ. Jeg har også prøvet at bruge ansigtsolie, og her er det Dr. Hauschka, som er min yndlings.”

Anna der skulle gerne lige en mail til dig i mailboksen ;)

Tusind tak til jer der har deltaget i konkurrencen, ikke bare for de gode tips, men i særdeleshed for jeres søde og støttende ord, det er helt overvældende.

Lover at jeg vil blive hængende her på bloggen, og gøre mit bedste for forsat at dele mit liv som en Frk. Jensen.

Frk. N

4 responses

  1. Frk Jensen :-) Vi savner dine dejlige indlæg – selvom du har travlt med at flytte, skal du bare lige vide det!

    oktober 7, 2011 kl. 6:00 pm

  2. At dine gode indlæg altså er savnet… no stress;-)

    oktober 7, 2011 kl. 6:01 pm

  3. Hey, you’re blog is looking amazing, i love it! But it’s a little bit sad that you don’t whrite on english! Bye :-)

    november 29, 2011 kl. 7:38 pm

    • Hi Angelina
      Thanks for your comment, and thank you so much for your lovely words about the blog. I have taken your words in to consideration, and will try to include a small english text in my future posts.

      Enjoy your day.
      Frk. N

      december 1, 2011 kl. 2:40 pm

Skriv et svar

