New do

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Som lovet i går, et par billeder af min nye frisure. Jeg har længe gået og fiflet med tanken om at bruge mine naturlige krøller mere, og derfor er håret også klippet efter mit eget naturlige fald, som gør det nemt at sætte og holde. Som I kan se er der taget en del af længden (sammenlignet med billedet i headeren, der er et meget godt “førbillede”), men mit hår trængte godt nok til det. Frisøren fik da også helt julelys i øjnene, da jeg sagde, at hun bare skulle tag det slidte af – må også være utilfredsstillende for en frisør at klippe en frisure i hår, som stadig er helt smadret når kunden forlader salonen. Glæder mig dog til at det vokser lidt ud igen – synes altid det er lidt underligt når ens hår er meget kortere end normalt.

Ellers er jeg dog super glad for resultatet, og glæder mig til at lege lidt mere med det i den kommende tid.

I aften står den på sjat-fest, med rester fra nytårsaften, så ser frem til at nyde nogle gin-agurk drinks i godt selskab.

God weekend til jer alle.

Frk. N

4 responses

  1. Det er virkelig pænt!

    januar 14, 2012 kl. 11:03 pm

  2. Shit så fin du är!:-)

    februar 1, 2012 kl. 11:27 pm

Skriv et svar

