Det gør mig glad # 2

Photobucket

Mit Casio ur der muligvis ikke er det smarteste af det det smarte, når det kommer til ur-mode, men som jeg elsker, da det minder mig om min fars gamle ur fra 80’erne. Sammen med det hjemmelavede armbånd som jeg fik af min niece i julegave, er uret en daglig reminder om min dejlige familie.

Photobucket

Printet på mit udsalgsfund som jeg ikke kunne modstå – mere om det en anden dag.

Photobucket

Neon på neglene er perfekt, når vintergarderoben bliver lidt for mørk.

Photobucket

Smukke Franske Anemoner, der fylder mit lille hjem med et vink om det kommende forår.

Photobucket

Dejligt lille feriebarn, der har knoklet rundt hos os de sidste par dage.

For tiden er det familieminder, lyserøde sager, smukke fjerprint og en blød hundesnude, der gør  mig rigtig glad.

Frk. N

One response

  1. Pingback: Send mere sol til de blege ben « Frk. Jensens

Skriv et svar

