Mandags snehygge

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Er krøbet i skjule under dynen, og har valgt at nyde det smukke, men meget kolde, vejr sikkert og varmt fra min sofa, hvor jeg prøver at holde en snigende følelse af forkølelse under kontrol.

Den har stået på lækkert bagværk fra Meyers, dejligt decadent læsning med smukke billeder og barndomsminder fra skiløjperne med varm solbærsaft (selvfølgelig Ribena, alt andet er forkert).

Nu Downton Abbey og strikkeri.

Frk. N

p.s. Er det ikke en fantastisk mustasch-kop? Var helt solgt da jeg fandt den hos Tiger forleden.

4 responses

  1. Hvad med de matchende moustache-servietter, -tæpper, -badevægt osv. som Tiger også sælger for tiden :-)

    Det ser virkeligt lækkert ud det der bagværk!

    februar 6, 2012 kl. 1:58 pm

  2. Jeg så dem godt, og var tosset med det hele, men tænkte at det måske ville blive lige meget nok – ingen grund til at minde manden i huset om at han ikke har et cykelstyr under næsen ;) Og ja det er lækkert kan du tro!

    februar 6, 2012 kl. 2:04 pm

  3. Lyder dejligt :-) Du ser sikkert blændende ud med et overskæg!

    Laver du ik en anmeldelse af Downtown Abbey?

    Overvejer at se den, men ak ja, det er lidt svært at få gjort alle de ting fra HK, synes der er så meget hele tiden…

    februar 8, 2012 kl. 9:14 am

    • Hmm jo en anmeldelse ville måske være en god ide :) Jeg ser lige om jeg kan finde ud af at strikke sådan en sammen :)

      februar 13, 2012 kl. 10:49 am

Skriv et svar

