Pasteller i luften

Hvor har det dog været et fantastisk vejr i dag. Den milde luft, smukke sol og nærmest lune vind, står i skærende kontrast til det vinterlandskab, som jeg har opholdt mig i hele weekenden, og har været gevaldigt velkomment. Det hele minder om, at det snart står på fuglesang, små blomster i lange baner og ikke mindst forårskluns.

Man skal være usædvanligt ligeglad med mode, hvis man ikke har fanget, at pastelfarver er lig forår, og i aller højeste grad denne sæson.

Jeg er jo en bleg-fis og tror desværre, at pastellysegule bukser eller en sart lilla bluse nok vil få mig til at se mere syg end fashionabel ud. Yderst beklageligt da jeg virkelig elsker de farver, der jo er über tøset.

Jeg vil dog ikke helt frasige mig trenden fuldstændig, men tænker at små doser måske mere er den vej jeg skal ned af. Derfor er et par pastelfarvede sko, der er lige til at hoppe foråret ind i, mit næste shoppe-projekt. Herunder et udvalg af kandidater, som jeg overvejer skulle finde vej til min garderobe.

Photobucket

Fra venstre: Glitter Sandal 599 kr., Ankle Strap Sandal 399 kr., Platform Sandal 399 kr., Sandal With Ankle Straps 679 kr. Alle fire par er fra Zara.

Jeg er ret vild med det først par, der er lige tilpas meget tøsefarve og glimmer til mig – de minder godt nok noget om Miu Mius sko fra sidste sæson, men hul i det, de er flotte, og ville være perfekte til stramme jeans og en løs basis t-shirt her til foråret og til en let sommerkjole når solen og varmen virkelig rammer.

Hvad siger I til pastellerne? Går I all in eller er det detaljerne der er i fokus?

Frk.N

 

6 responses

  1. Ina

    Sikke dog en smuk blog. Virkelig godt farvevalg!
    Passer til foråtsskoene :D

    februar 20, 2012 kl. 5:45 pm

    • Tusind tak Ina – er også helt vild med farverne :)

      februar 20, 2012 kl. 5:55 pm

  2. Laura

    Jubii du er tilabge :-)

    februar 28, 2012 kl. 8:15 pm

    • Ja ikke helt så ofte som tidligere, men jo er tilbage. Rart at høre at man har været savnet :)

      februar 28, 2012 kl. 8:50 pm

  3. Johanne

    Par nr. 4 er jeg helt vild med! De er virkelig alle sammen super lækre.
    Gid man kunne eje dem alle ;-)

    http://www.johannethorhauge.blogspot.com

    marts 1, 2012 kl. 8:43 pm

    • Kunne ikke være mere enig Johanne, er sikker på at jeg absolut ikke kan leve uden dem alle sammen ;)

      marts 2, 2012 kl. 8:04 am

Skriv et svar

