Link

Pin it down

Image

Er simpelthen nødt til at dele med jer, at jeg er kommet på Pinterets, og at jeg fuldstændigt overstadigt elsker det.

For dem af jer, der ikke kender konceptet er det meget basalt Twitter med billeder. Du opretter en profil, eller man skal faktisk inviteres – dog ikke mere eksklusivt, end at man kan ønske at blive det direkte fra siden af. Efter, at du har fået din egen profil, kan du så skabe utallige mood boards inden for alskens temaer. Du kan ligeledes finde andres moodboards, og her igennem få oceaner af inspiration.

Som blogger er jeg helt vild med ideen, fordi selvom en blog på mange måder kan gøre det ud for en platform for inspirationsindsamling, så forpligter mediet også til en længere udredning og arbejdsproces ved oprettelsen af et indlæg.

Med Pinterest kan jeg øjeblikkeligt “pine” et billed, tilføje en hurtig kommentar, og bum dele det med andre. Samtidigt har jeg nu indtil flere moodboards, med inspiration til alt fra drømmekøb til faglige nørderier.

Find min Pinterest lige her, og dele meget gerne jeres pinterest-adresser i en kommentar – så kan jeg nemt lære jer at kende.

Fornøjelig fredag til jer alle.

Frk. N

p.s. Ved, at det lugter af ananas i egen juice, men kan altså ikke lade vær.

Skriv et svar

