Send mere sol til de blege ben

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nøøøj hvor er det skønt, at sommeren sådan er kommet over os. Med fuldhammer er det gået fra, småklamt vejr til toptunet sol og varme, og jeg elsker det.

Det eneste jeg dog ikke elsker ved de første sommerdage, er det faktum, at mine ben er så umennesketlige blege efter måneder i jeans og nyloner. Jeg har flere gange forsøgt mig med selvbruner, men det ender altid er i noget underligt orange plamageværk. Det er bare som om, at min hud ikke rigtigt vil tage i mod det, på trods at af jeg har fulgt alle de råd, jeg har kunne opstøve i diverse magasiner og blogguides.

I dag bed jeg det dog i mig, og svang de hvide stænger, godt blottet under nederdelen, op på cyklen for at endevende København, for en gave til min allerkæreste far, der aldrig rigtigt ønsker sig noget (altså lidt irriterende, når man nu gerne vil give en gave, som han bliver glad for).

Dagens outfit var endnu engang inspireret af min store kærlighed til det franske, og endte derfor i strutnederdel fra American Apparel (faktisk købt i Paris) samt en basis stribesag fra H&M. Enkelt og nemt, og tilsat detaljer i form af min elskede Tillie og ynglings armvedhænget (hvis vi ser bort fra A altså), synes jeg, at det fungerede perfekt til at fejre sommerens komme. Jeg ville nok egentlig have iført mig noget knap så varmt fodtøj (selvom jeg elsker mine New Balance – skal nok vise dem bedre snarligt), men jeg har allerede formået at anskaffe mig årets første sommervabler, fra en lidt for lang tur i klip-klappere i går, så fuserne skulle lige have lidt ro i dag.

Nu vil jeg kaste mig over madlavningen og så ønske jer alle en smuk sommeraften.

Frk. N

p.s. JA! Jeg kører med cykelhjelm, og kan kun opfordre alle andre til at gøre det samme. Efter at have læst, hvor meget et stød kan gøre ved ens hjerne ,og dermed også ved ens hukommelse, humør, adfærd, indlæring osv. ja så er jeg endnu engang blevet bekræftet i, at sikkerhed altså kommer før chic i denne sammenhæng (men indrømmer dog blankt, at den er både grim, varm og lidt besværlig).

Summer has come to Denmark, and I am really taking it in, enjoying finally being able to wear t-shirts and skirts with out getting a cold .What I do not enjoy though, is the fact that my legs are so incredibly pale after a long winter, being tucked away in jeans and tights. I have tried tanning lotions and so on, but I just dosen’t seem to help. Today though I went out in a skirt anyway, hoping to catch just some of the sun beams on my white skin. 

2 responses

  1. Min søde far bliver altid SÅ glad for fotos af børn/børnebørn… Og invitationer til anderledes kulturelle oplevelser. Du kan jo enten give ham en billet til at tage af sted med dig; far-datter hygge! Eller give ham en tur ud med konen :-)

    maj 24, 2012 kl. 5:00 pm

    • Min far er desværre ikke rigtigt til de der kulturelle gaver, har ellers forsøgt det flere gange, men han når aldrig rigtigt at få brugt dem :( Og nu har jeg jo ikke lige nogen børnisser at vise frem, men kan måske sende ham et link til bloggen ;)

      maj 24, 2012 kl. 5:03 pm

Skriv et svar

