Da solen skinnede

Da solen skinnede forleden, sad jeg indenfor bag min skærm og knoklede med årets (og studiets) sidste eksamen. Nøj hvor jeg glæder mig til, at det er slut med forsømte forår, hvor al tiden går med eksamen og dertilhørende bekymringer. Fra efteråret er det slut, der afleverer jeg nemlig mit speciale og så skal jeg forhåbentligt i gang med at arbejde.

Har i den sidste tid sendt ansøgninger ud, for ligesom er være på forkant med jobsøgningen inden specialet er helt færdigt, men synes godt nok, at det er en lidt hård process. Hvad siger I andre studerende der ude, synes I også at jobsøgning er noget svært noget?

Tilbage til emnet, nemlig solskin. Efter to lange dage bag skærmen, besluttede min eksamens partner in crime og jeg os for at smutte en tur forbi Paradise is og smage på deres lækre sorbeter. Jeg fik den mest fantastiske ananassorbet, der virkelig smagte af noget – kan klart anbefales.

Efter ispausen, skiltes vi ad, og jeg kørte hjem gennem mit lokale villkvarter, hvor jeg tog mig en omvej for at få rensenede hovedet for teori og analyse, og i stedet fylde op på sommerglæder. Hver gang jeg trillede rundt om et hjørne på min lille cykel, blev jeg mødt af en duft af sommer i form af grill-lugt, alskens blomster dufte samt varmt græs og asfalt – det er altså noget der kan gøre mig lykkelig helt ned i maven.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Frk. N

The other day I took a small trip out in the sun to get the most perfect pineapple ice cream, smell the flowers that is blooming all over, and smile at a sign saying to look out for the kids playing outside. 

2 responses

  1. Great pictures!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    maj 30, 2012 kl. 3:28 pm

    • Thanks Maiken :)
      And welcome the bloggers univers!

      maj 30, 2012 kl. 4:13 pm

Skriv et svar

