Welcome to my humble home

Photobucket
Så kan jeg endelig byde velkommen til Frk.Jensens nye hjem (frkjensens.wordpress.com).

Opbygningen af dette nye ydmyge hjem har været nogle måneder undervejs, og grundet begrænsede evner ud i computer kodning (alle de nuller og parenteser og hvad ved jeg altså) og lidt omstrukturering i bloggens drift generelt, ja så er det først nu at jeg kan byde jer ordentlig velkommen.

Jeg har glædet mig meget til at vise jer dette lille nye hjem, hvor jeg for fremtiden vil blogge om at være en Frk. Jensen på godt (og nogle gange) ondt. Her er plads til store flotte billeder og så har bloggen får lidt mere personlighed med sit mokka layout  – det passer perfekt til en kaffe elsker som jeg, synes jeg.

Frk. Jensens tegningen er også væk, siden vi aldrig har haft officielle rettigheder til den, ja så synes jeg det var passende at finde et alternativ, særligt også nu når Frk. L jo har måtte forlade os for et stort strategisk eventyr (hun er savnet, men skal nok kigge forbi ind i mellem).

Jeg håber at I kan lide de nye tiltag – og husk at jeg altid tager imod ris såvel som ros med åbne arme – for er det ikke det som en blog handler om, personlighed og interaktion? (er slet ikke farvet af mit studie nej, bestemt nej).

Frk. N

p.s. her kommer muligvis til at være nogle børnesygdomme ind i mellem, men det håber jeg at I kan bære over med.

p.p.s. de af jer der evt. har mig på jeres blogrolls må meget gerne skifte linket til den nye blog:)

5 responses

  1. Næh, hvor ser det godt ud søs. Måske du med tiden kan lære mig hvordan, så jeg kan skifte også.

    maj 18, 2011 kl. 4:42 pm

    • Ja mon ikke vi kan finde noget tid hvor det kan lade sig gøre, kan i hvert fald forsøge :) Og tak :)

      maj 18, 2011 kl. 4:52 pm

  2. Louise

    Hvor ser det bare godt ud søde!

    maj 18, 2011 kl. 7:06 pm

  3. Laura

    Vi følger med :-)

    maj 18, 2011 kl. 7:18 pm

  4. Hej N. Godt at se, du flyttede over til WordPress. Det har jeg indtryk af er mere brugervenligt for dig som administrator.

    Kan godt lide det nye design – farvesammensætningen og det rent layout-/formmæssige er meget bedre og simpelt end det gamle.

    Dog generer den nye skrifttype mig. Den er ikke særligt stor og ikke særligt venlig for øjnene at læse i længere tid. Den kunne du måske godt overveje at ændre.

    Hygge
    Krelle

    maj 26, 2011 kl. 7:27 pm

Skriv en kommentar