Hurtig mandagshilsen

Photobucket

Ville lige hurtigt tjekke ind her på en ellers lidt grå mandag og sige hej. Jeg har netop overstået min sidste eksamen (aller sidste eksamen – ser vi bort fra specialet) i fredags og weekenden er gået med fest og farver, samt tømmermandspleje, som absolut er blevet værdsat.

Dagen i dag er gået med alle de gøremål som bliver tilsidesat i eksamensperioder: Støvsugning, oprydning, vasketøj og radio, samt frokost med et af mine absolut ynglings mennesker. Nu vil jeg plante mig i sofaen med te og et afsnit Vampire Diaries (er blevet afhængig af den serie), og måske eksperimentere lidt med nogle festlig neglelak.

Rigtig god mandag og uge til jer alle.

Frk. N

p.s Dagens look, er forresten inspireret af en af mine absolut ynglings bloggere Garance Doré, der har gjort hvide jeans lækre igen i mit univers.

Just dropping by to say a quick hallo, and wish you all a great monday and week – todays out fit is inspirered by the amazing Garance Doré, one of my absolut favorite bloggers. 

2 responses

  1. Caja

    Hvad hedder den skrifttype, du bruger på bloggen? :)

    juni 11, 2012 kl. 4:48 pm

    • Hej Caja,

      Da det er et stykke tid siden jeg satte bloggen op, er jeg desværre ikke sikker på hvilken type jeg brugte (det er kodet med et nummer i min opsætning :( ). Men jeg har fundet den, via det der hedder Typekit (adobe) og mener, at det er den font der hedder FF Typestar, men du må ikke hænge mig op på det.

      Frk. N

      juni 11, 2012 kl. 5:25 pm

Skriv en kommentar