Om klassikere og detaljer

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Outfittet oven for er hverken revolutionerende eller originalt, men tværtimod en klassiker hos mig (såvel som resten af blogland). Sorte jeans og en basis t-shirt (her fra A.O.) er virkelig en vinder, og redder nærmest en hver tøjkrise, hvad enten det handler om en arbejdsdag, læsedate, kaffeaftale eller fest. Nøglen til sådan et look, ligger for mig i detaljen.

De fleste, der kender mig, ved at jeg er nok nærmest er hysterisk når der kommer til detaljer og særligt accessories. Jeg hader virkelig når det bliver overgjort eller for matchy matchy – og lever virkelig efter den famøse Chanel regel: Masser af accessories, men tag altid den sidste ting du tog på, af igen inden du smutter ud af døren – på den måde undgår man at overgøre looket.

I går stod den på en tur i banken og rundt for at finde landsholdstrøje til kæresten, der i morgen rejser afsted for at støtte de danske fodboldhelte, og derfor bestod mine detaljer i små farvepunkter, i form af blå silke ballerinaer fra Pedro García og multivfarvede negle, i bedste bloggerstil – en lille ting som jeg faktisk synes overraskende godt om, og som nok til blive dyrket det mest af sommeren. Stod med mine Georg Jensen øreringe i ørene sekundet før jeg fløj ud af døren, men droppede dem i sidste øjeblik, fordi jeg ikke kunne forlige mig med mixet af detaljer – ved at det er åndsvagt, men det havde irriteret mig hele dagen hvis jeg havde ladet dem sidde i.

Hvad er jeres forhold til detaljer og accessories?

Frk. N

The look above is neither revolutionary or original, but more a classic in my wardrobe. Black jeans and a basic t-shirt is always a hit, whether it’s for a date, a party or a day at work. For me the key to this look is in the details. Yesterday I sportet multi coloured nails (very fashionable) and blue silk ballerinas. What is your favorit detail?  

4 responses

  1. Det er super fint – også at du spicer det op med neglene :-)

    juni 14, 2012 kl. 4:01 pm

    • Tak og fint indlæg om lækre lakker :)

      juni 14, 2012 kl. 5:57 pm

  2. Sikke fine negle, Frk N! Altid godt med lidt farver

    juli 31, 2012 kl. 2:26 pm

Skriv en kommentar