Trommehvirvel…

DSC_0002-4
Ja det blev så ikke lige onsdag jeg fik trukket en vinder, men der er altså også en del ting på min tallerken for tiden, og jeg kan slet ikke finde ud af hvad uge da vi har når jeg vågner om morgenen. Omvendt så er forventningens glæde jo også den største, så en enkelt dag fra eller til går nok. Nu har jeg dog fundet vinderen af julekonkurrencen, og det blev Marie, som snart kan nyde lækkerier som eddikechips fra London (ja det er min favorit) og lækre mandelkager fra Rom, måske med sin søster. Der er sendt en mail til dig Marie, så nissen kan få besked om, hvor den skal sende julesækken med lækre spiselige glæder hen.

Tak til jer som delte jeres juledrømme med mig. Det var hyggeligt at læse om, hvor I drømmer om at flyve hen, og hvem I savner ude i verden.

Hep fra specialehulen  – vi ses på den anden side,

Frk. N

Skriv en kommentar