For those sunny days

På sådan en regnvejrsdag som i dag, er det nærliggende at drømme lidt ekstra om sommer og sol.

Jeg har ikke været på sommerferie i flere år (bortset fra en fantastisk tur til Paris forrige sommer, men det var kun et par dage). Derfor er tankerne om sol, badestrande, kølige drinks og is, allesteds nærværende i disse dage, og jeg har store planer, sammen med min bedre halvdel, om at rejse +10dage til Frankring denne sommer. Ok, måske vi lige skulle få et job først, men det er jo en detalje ;)

Hvis rejsen allerede var bestilt, og jeg skulle pakke min kuffert i dag, så ville denne herlige bikinitop fra H&M helt sikkert komme med.

hm_bikini

 

Jeg er vild med farverne og L.A. inspirationen, og er sikker på at den ville være fantastisk til solbrun hud og med en let silkeskjorte over, afklippede jeans, sandaler  (eller endnu bedre bare tæer), måske endda en hat. Jeg ville sporte det look big time på stranden i Nice.

Speaking of solbrun hud så overvejer jeg kraftigt at prøve en af de der pillekurer, der skulle forberede ens hud til solen. Er egentlig ikke så meget for tanken om at tage piller, men omvendt har jeg en vanvittig tendens til at blive krebserød i stedet for brun – og ja, det er selvom jeg bruger faktor 50 hele sommeren. Så hvad siger I derude, er der nogen der har erfarringer med en sådan kur eller bare en kommentar til tanken?

Frk. N
I would love to pack this bikini in my bag today and escape to a warm and beautiful beach somewhere in the world – right now I will have to only dream of it, and maybe add it to my dream trip to Nice this summer.

4 responses

  1. Åhja, sommer… Vi skal på en uges camping i Østjylland – og ellers skal jeg bare amme.
    Men næste år vil jeg gerne på noget “rigtig” ferie!

    februar 5, 2013 kl. 9:34 am

    • Jeg kommer gerne og holder lillepigen lidt, ind i mellem dine amme sessions, så kan du få dig lidt sol i haven :)

      februar 5, 2013 kl. 7:48 pm

  2. Uhh, Frankrig :)
    Det lyder rigtig hyggeligt :)
    Skal selv til Grækenland til sommer – så glæder mig vildt.

    februar 11, 2013 kl. 9:21 pm

  3. Du er ikke den eneste med store sommerdrømme; Danmarks kedelige gråvejr er ikke ligefrem noget at juble over i disse dage.

    Og sikke en fin bikini-top!

    juni 29, 2013 kl. 2:41 pm

Skriv en kommentar