Paris Mon amour

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Efter en del radiostilhed er jeg nu tilbage igen – hjemme fra Paris og travl som altid.

Vi kom egentlig allerede hjem i mandags sent om aftenen, men siden da har jeg nærmest ikke været hjemme, da tiden er gået med at drøne ud og ind af døren til skole, arbejde, familiemiddage osv. og derfor har jeg heller ikke fået sat mig ned og kiggede de over 300 billeder vi har taget på turen igennem og lavede Paris indlæg til jer, men bare rolig, de kommer (I slipper ikke nikke nej ;) ).

Men her i forvejen “bare” en lille fotospam, med lidt stemning fra en fantastisk tur i byernes by.

Frk.N

 

5 responses

  1. Skønne billeder, Paris ER og BLIVER fantastisk, jeg føler mig helt fortryllet når jeg er i den by!

    juli 8, 2011 kl. 9:11 am

    • Også jeg, det er bare en eventyrby, den har virkelig alt: charme, kultur, kant og tradition i en god blanding :)

      juli 9, 2011 kl. 1:09 am

  2. Severin

    Ser hyggeligt ud! Ham Dansetrolden bliver bedre og bedre til at tage billeder ;)

    juli 11, 2011 kl. 3:35 pm

    • Ja det er han, men han får også lov til at øve sig meget ;)

      juli 12, 2011 kl. 5:27 pm

  3. Pingback: For those sunny days « Frk. Jensens

Skriv en kommentar