Julegaveønskeideer #2

Hold nu fast det går altså stærkt det her jul – havde egentlig tænkt at det her indlæg skulle have været lidt længere henne på listen over gaveideer, men nu kommer det altså som inspiration nummer 2 – bedre kendt som gaven til den dovne hund.

Sagen er nemlig den at jeg er en doven hund når det kommer til motion. Jeg hader det simpelthen, og er umulig at få mig selv i løbeskoene og ud af døren – specielt når det er så dårligt vejr som nu. En ting der dog alligevel kan holde kontorrøven lidt væk, er  at glemme at  jeg træner. Derfor ville det nye Sports Champions 2 være ideelt til en antimotionist som jeg.

Billede 1

Sidste år investerede jeg i en move-tingest til min Playstation, med tanke på at blande leg og motion lidt sammen. En af grundende til at jeg hader motion er nemlig at jeg simpelthen synes at det så dræbende kedeligt. Med en move er det dog en anden sag, da jeg bliver så grebet af spilelementet at jeg glemmer at det også er træning. Har tæsket rundt på gulvet i min stue og svedt som en gal uden at opdage det, fordi jeg var travlt optaget af livet som backup danser eller tennisstjerne – et rent hit hos mig, men nok ikke hos underboen. Et nyt sportsspil ville derfor skabe glæde, så jeg kan bokse mig igennem vinteren, eller forbedre mine golfmoves (….eller hvad sådan noget nu hedder, har kun spillet golf en gang i mit liv, til stor morskab for svigermekanikken).

Frk. N

p.s. det var sidste omgang sponsor-indlæg for denne gang

p.p.s klik på billedet og læs meget mere om spillet.

5 responses

  1. Pyha, jeg har heldigvis giftet mig til en svigerfamilie, der ikke spiller golf. Greenen er et sted jeg bestemt ikke tør bevæge mig hen. Men jeg er faktisk en pænt god golf’er på en WII :-)

    december 17, 2012 kl. 7:51 am

    • Det er også noget farligt noget, må virkelig have lignet en amatør (hvilket jeg jo også er) – men det var hele tiden sådan noget med “spænd i armene” og “mere ned i knæ” (ja, ja sig nu bare at det er skovskiderstilling) – men endte nu med at synes at var ret sjovt.

      december 17, 2012 kl. 8:03 am

  2. Cecilie

    Hej – super fed blog”!

    Har foresten lige et lidt mærkeligt spørgsmål som jeg håbede du kunne hjælpe mig med. Din nytårskjole med blonder har jeg ledt efter i en evighed! Hvad mærke er den, og hvor har du købt den?

    Tak på forhånd! :-)

    december 19, 2012 kl. 5:01 pm

Skriv en kommentar