Lately

Photobucket

På det sidste, har min hverdag mere eller mindre set sådan her ud. Time efter time, har jeg tilbragt foran skærmen, enten med ord flydende ud af mine fingre, men nok oftere med nakken bukket bagover med opgivende blik mod loftet.

Specialeskrivning er noget af det mest givende, men opslidende, jeg har oplevet i mit akademiske liv, og lige så meget som jeg nyder det, så glæder jeg mig også næste ulideligt meget til at kunne sætte et punktum for det, jeg betragter som et af mit livs hidtidige største egenhændige (akademiske) bedrifter.

Med grøn te (eller nok mest kaffe, når nu jeg skal være ærlig) rullende i årene, og en hjerne der arbejder none stop, sætter jeg i disse dage slutspurten ind, og håber i starten af december at kunne aflevere, og gå julen i møde med ro i sindet. Jeg håber dog snart at kunne finde blogpennen frem igen, og give jer en rapport fra livet højt under skyerne, som jeg efter flytning for en måned siden nu nyder, i selskab med specialebøger, flyttekasser (jep, det er dem i kan se i baggrunden) og et af mine absolut ynglingsmennesker.

For nu, et ønske om god weekend her fra, og en lovning om at jeg vender frygtlig tilbage.

Frk. N

Lately my life has been more or less like this: thesis writing and green tea (of course I mean lots and lots of coffee).

2 responses

  1. Kristine

    Hårdt med alt det skriveri – håber snart vi ses. Knus K

    november 18, 2012 kl. 11:46 pm

    • Ja det godt nok en mundfuld, men nu er den sidste nedtælling for alvor gået igang, så mon vi ikke snart kan få en jule-aftale i hus :) Kram

      november 19, 2012 kl. 9:18 am

Skriv en kommentar